reedheart

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

????????????????????????

Av Sini Sarin - 18 november 2010 09:23

  <---  Jag just nu!!!

För det första, jag är sjuk, för det andra, jag har fått dåligt med besökare.

VARFÖR??

Och sedan har jag inte fått en jävla kommentar, blirr sjukt less på det!!!!

Tycker ni jag ska lägga ner blgogen eller?

Jag har en bättre blogg, men jag lägger ju ut musik på denna blogg, är det fel elr?

Jag gör det för att jag inte har lärt mig än och göra det på Blogg.se .

Första inlägget idag, och sista.

Om ni vill ajag ändrar på något, skriv det på en kommentar?

Asså snart undrar jag om det är svårt att skriva en kommentar!

På bloggplatsen skriver man kommentaren längst upp på inlägget, så ni vet.

Hade tänkt att bjuda på lite bilder, men varför ska jag lägga ut bilder på internet som ingen tittar på och kan kommentera?

 

 

JAG BLIR SJUKT LESS PÅ ER!!!!

 





/////SiniB

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sini Sarin - 10 februari 2011 13:00

 Men då ser jag, jag ser blondin/brunett i högen, en söt... ------------------------------------------------------------------------------   Alva   Jag fick ögonkontakt med Justin, tills Mamma ropa på mej... - ALVA! Vi måste gå nu! Sa hon...

Av Sini Sarin - 8 februari 2011 09:56

  Hellu, idag är jag hemma. Jag är 7k. (Sjuk) Men vi ses senare, ska till Karolinksa nu, moch titta mina öron. :(     //////SiniSarini ...

Av Sini Sarin - 8 februari 2011 02:28

Du heter i denna novell (för tjejer) Alva. Du är 13 år, född 1996, blond/brunett, ganska lång. Du bor med din mamma, pappa och dina 3 syskon.(som är trillingar, 3 killar) Du ska på semester i Storbritanien (UK). ------------------------------...

Av Sini Sarin - 8 februari 2011 02:09


      HAHAHAHHAHA!!  ÖVersättning: Miley: Jag är en Barbie Tjej        Selena: I en Barbie Värld   Taylor: Liksom min plast Demi : Det är fantastiskt!!! Miley: du kan borsta mitt hår Justin: (Asså jag garvar!!!) Klä av mej vart s...

Av Sini Sarin - 21 december 2010 00:03

Jag är såå hemskt ledsen att jag inte har bloggat på typ 120 år. Har en annan blogg, reedheart.blogg.se   Nu är det 2 dagar, 23 timmar och 55 minuter kvar till jul, längtar ni? Det gör jag såå jädrans mkt!!! Men får väl säga hejdå, ska typ ...

Presentation


Hejhej! I denna blogg så lägger jag bara ut videon och vissa andra saker!
Min adnra blogg är: reedheart.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards